Zniżki na okulary

Wieczorem natomiast otrzymuje się zniżkę w wysokości swojego wieku. Działania optyków już przynoszą efekty. Mimo iż na straganach jeszcze bardziej obniżono ceny i można kupić okulary naprawdę za grosze (poniżej 10 złotych) liczba klientów zmalała. To dowód na to, ze kampania optyków przynosi efekty. Dowód na to, że świadomość Polaków rośnie. Ciekawi tylko fakt, czy świadomość zmaleje, kiedy skończy się promocja w salonach optycznych. Nierzadko ludzie w ogóle rezygnują z okularów, z powodu braku pieniędzy. Rezygnują z okularów korekcyjnych, leczniczych, a co dopiero jeśli mowa o okularach przeciwsłonecznych. Dopóki cena będzie wysoka większa, część klientów zrezygnuje z zakupu okularów, Ale brawo dla optyków. Za przeprowadzenie kampanii. Jeśli chociaż jedna osoba zmieniła swoje nawyki, zaczęła nosić okulary z filtrem, można mówić o sukcesie. Jak to mówią jedna jaskółka wiosny nie czyni, ale z ziarnka do ziarnka zbierze się miarka. Ogólnie salony optyczne prowadzą walkę cenową o klientów, ponieważ rynek ten jest duży i każdy chce dla siebie jak największy kawałek tortu ukroić.

Komentarze są zamknięte.


Szukaj